حذف کارت سوخت با حفظ زیرساخت‌ها انجام خواهد شد



  اخباراقتصادی,خبرهای  اقتصادی , کارت سوخت‌

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پالایش و پخش درصدد است تا نسبت به حذف کارت سوخت‌ها با حفظ زیرساخت‌ها اقدام کند اما زمان دقیق جمع آوری کارت‌ها هنوز مشخص نیست.

 اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اقدام وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش برای جمع آوری کارت‌های سوخت  داشته است، اظهار کرد: پس از اتمام سهمیه‌بندی و عدم استفاده از کارت سوخت‌ها دیگر  هیچ گونه محدودیتی در میزان استفاده وجود نداشته و در حال حاضر نیز مردم تنها با کارت متصدی جایگاه پمپ بنزین  اقدام به سوخت‌گیری خودرو خود می‌کردند.

 

وی افزود: به گفته مدیر عامل پالایش و پخش، اکنون به دنبال این هستند که چگونه، کارت‌ها به طور کلی چه آن‌هایی که در اختیار مردم بوده و اکنون استفاده‌ای ندارد و چه آن دسته از کارت‌ها که در اختیار متصدیان جایگاه سوخت است، حذف شوند که به زیرساخت ها آسیبی نرسد.

 

این عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این که در حال حاضر استفاده از کارت‌ها منتفی است،‌گفت: با توجه به اظهاراتی که مطرح شده استفاده از کارت برای کسانی که سوخت گیری می کنند منتفی است،‌ اما با توجه به ابلاغیه‌ای دولت برای اجرای قانون داشته درصدد هستند تا ضمن حفظ زیرساخت‌ها،‌ نسبت به حذف کلی کارت اقدام کنند.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس همچنین درباره افزایش قیمت بنزین هم که اخیرا مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: با توجه به صحبتی که با مدیر عامل پالایش و پخش داشته‌ام، بنایی برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی وجود ندارد و برای سال بعد هم باید منتظر بود که دولت برای بودجه سال آینده چه برنامه ریزی دارد اما آنچه مشخص شده این است که هنوز چیزی را اعلام نکرده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------