ثبت پایین ترین قیمت پلاتین، نقره و طلا در یک ماه گذشته



نمودارهای جهانی قیمت همچنین دیگر فلز گرانبها یعنی نقره را نیز در سراشیبی قیمت ترسیم می‌کنند. قیمت نقره در ۳۰ روز گذشته در بالا ترین حد خود به ۲۰.۰۵ دلار رسید و این در حالی است که قیمت آن به ۱۷.۷ دلار رسیده است که این مقدار هم از سقوط ۱۱.۷ درصدی قیمت ها حکایت می‌کند.

 به  گزارش  ایسنا ؛نمودار های جهانی قیمت نشان میدهند که سنگ های قیمتی پایین‌ترین سطح قیمت را در یک ماه گذشته ثبت کردند.

 

در حالی  که تحلیل گران معتقد هستند که قیمت جهانی هر اونس طلا و دیگر سنگ های قیمتی چندان قابل پیش بینی نیست اما امار ها نشان میدهد که سه سنگ گرانبهای پلاتین، نقره و طلا با شیبی تقریبا تندی نسبت به ماه های قبل به پایین ترین قیمت خود در ۳۰ روز گذشته رسیدند.

 

بر اساس آمار در حالی که فلز پلاتین در ۳۰ روز گذشته قیمتی معادل ۱۰۶۵ دلار به اذای هر اونس را به ثبت رسانده، قیمت آن امروز با ۸.۸ درصد افت نسبت به نقطه اوج خود به ۹۷۱ دلار به اذای هر اونس رسیده است.

  اخباراقتصادی ,خبرهای   اقتصادی ,نرخ  طلا

 نمودارهای جهانی قیمت همچنین دیگر فلز گرانبها یعنی نقره را نیز در سراشیبی قیمت ترسیم می‌کنند. قیمت نقره در ۳۰ روز گذشته در بالا ترین حد خود به ۲۰.۰۵ دلار رسید و این در حالی است که  قیمت آن به ۱۷.۷ دلار رسیده است که این مقدار هم از سقوط  ۱۱.۷ درصدی قیمت ها حکایت می‌کند.

  اخباراقتصادی ,خبرهای   اقتصادی ,نرخ  طلا

طلا هم این قاعده مستثنا نبود و با وجود این که در پی افت شدیدی که در سال گذشته تجربه کرده بود و ماه های قبل در حال برگشت منطقی به بازار بود، اما در ۳۰ روز گذشته این فلز قیمتی علیرغم این که در بالا ترین مقدار خود به عدد ۱۳۴۳ دلار رسید، با افتی ۶ درصدی رقم ۱۲۶۲ دلار را ثبت کرد.

  اخباراقتصادی ,خبرهای   اقتصادی ,نرخ  طلا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------