آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

رشد معاملات مسکن در هفته اول آبان ماه



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, معاملات مسکن

حسام اقبایی رئیس اتحادیه مسکن گفت: در هفته اول آبان شاهد افزایش معاملات در شهر تهران بوده ایم.

  به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسام اقبایی رئیس اتحادیه مسکن در خصوص روند معاملات صورت گرفته در شهر تهران، گفت: در هفته اول آبان شاهد افزایش معاملات در شهر تهران بوده ایم که طبق این آمار 2 هزار و 935 قرارداد خرید و فروش و 4 هزار و 405 قرارداد اجاره مسکن به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد معاملات بوده ایم.

 

وی گفت: هزینه فروش هر متر مربع آپارتمان نوساز در شمال تهران 72 میلیون ریال، در جنوب 24 میلیون ریال، در مرکز 36 میلیون ریال، در شرق  35 میلیون ریال و در غرب کلانشهر نیز 41میلیون ریال بوده است.

 

اقبایی اظهار داشت: میانگین قیمت فروش آپارتمان نوساز در شهر تهران از  متری 4 میلیون و 350 هزار تومان تا 4 میلیون و 400 هزار تومان می رسد که طبق اعلام مرکز آمارشاهد  کمتر از 5درصد رشد قیمتی بوده ایم و انتظار می رود که در نیمه اول آبان ماه شاهد افزایش قیمت نباشیم.

 

وی در پایان گفت: وضعیت معاملات کشور تا این لحظه  روند رو به رشدی را داشته و انتظار می رود این روند رو به رشد تا پایان سال ادامه یابد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------