آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

رشد متوسط هشت تا 10 درصدی قیمت مسکن در تهران /انتظار رونق در نیمه 96



  اخباراقتصادی,خبرهای  اقتصادی, مسکن

یک کارشناس مسکن اعلام کرد: آمار معاملات انجام شده مسکن در نیمه نخست امسال در تهران نشان می دهد که بطور متوسط رشد قیمت هشت تا 10درصدی نسبت به پارسال تحقق یافته و انتظار می رود در نیمه نخست 96 بازار خرید و فروش مسکن در کشور رونق بگیرد.

مصطفی قلی خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با  ایرنا، هنگام بازدید از غرفه این سازمان در بیست دومین نمایشگاه مطبوعات افزود: اطلاعات موجود نشان می دهد که در شمال تهران معاملات مسکن در 6 ماهه نخست امسال نسبت به 94 بین 10 تا 12 درصد افزایش یافته، اما در جنوب تهران همچنان بازار مسکن در رکود بسر می برد.

 

وی گفت: رکود در بازار مسکن جنوب تهران ناشی از ناتوانی خریداران در جنوب تهران است و این امر نشان می دهد که هنوز قشر پایین جامعه برای خرید مسکن توانمندی لازم را ندارد.

 

این کارشناس مسکن تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهد که معاملات مسکن در غرب تهران در این مدت بین هشت تا 10 درصد افزایش یافته و در استان البرز نیز بازار خرید و فروش مسکن در 6 ماهه امسال در مقایسه با سال گذشته بین هشت تا 10 درصد رشد داشته است. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------