آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

نوبخت: 10 هزار میلیارد تومان برای توسعه راه آهن، محیط زیست و آب و فاضلاب اختصاص یافت



  اخباراقتصادی  ,خبرهای  اقتصادی , نوبخت

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 10 هزار میلیارد تومان در بودجه سال 96 ، علاوه بر اعتبار سالانه برای چهار اولویت توسعه راه آهن، محیط زیست، آب و فاضلاب اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت در جریان بازدید از خط راه آهن غرب کشور و مراحل پیشرفت ایستگاه راه آهن ساوه، افزود: 2 هزار میلیارد تومان این اعتبار برای توسعه و گسترش حمل و نقل ریلی کشور اختصاص یافته است.

 

وی، توسعه خطوط ریلی را یکی از اهداف مهم دولت تدبیر و امید عنوان کرد و ادامه داد: راه آهن غرب از اهمیت ویژه ای برای دولت و سازمان برنامه و بودجه برخوردار است و بر این اساس اعتبار قابل توجهی برای تکمیل برخی قطعات آن اختصاص یافته است.

 

معاون رئیس جمهور بیان کرد: امید است با تامین اعتبار لازم ، این طرح تا پایان سال تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

 

نوبخت با یادآوری سفر هیات دولت به استان مرکزی گفت: در سفر هیات دولت به این استان مصوباتی برای بهبود وضعیت صنایع و محیط زیست استان تصویب شد که در سفر دو هفته آینده مقامات به استان این مصوبات توسط استاندار و مسئولان استانی پیگیری می شود.

 

وی، پیگیری تکمیل ایستگاه راه آهن ساوه را برنامه های سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد و افزود: بهره برداری از این ایستگاه نقش مهمی در توسعه ملی و منطقه ای و تسریع در حمل مسافر و بار از تهران به سمت غرب و جنوب کشور دارد.

 

معاون رییس جمهوری در ادامه از مسیر ریلی ساوه تا نوبران توسط قطار بازدید کرد و پس از توقف کوتاه در ایستگاه بخش نوبران و بازدید از این ایستگاه راهی همدان شد.

 

در این بازدید استاندار، نمایندگان استان های مرکزی و همدان در مجلس و مسئولان وزارت راه حضور داشتند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------