ارزان‌ترین و گران‌ترین میوه‌های شب یلدا کدامند؟



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی, میوه‌های شب یلدا

رییس اتحادیه میوه و سبزی گفت : در آستانه شب یلدا قیمت میوه نسبت به گذشته تغییری نداشته اما هندوانه و موز با نوسان قیمت جزئی مواجه شده اند.

 سید حسین مهاجران رییس اتحادیه میوه و سبزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت قیمت میوه در آستانه شب یلدا اظهار کرد : قیمت میوه نسبت به گذشته تغییری نداشته و فقط هندوانه با قیمت هر کیلو 800 تا 850 تومان با کاهش و موز  با قیمت هر کیلو 3هزار و پانصد تا 4 هزار و پانصد با افزایش قیمت روبه رو شده اند و پیش بینی می شود در اوایل دی ماه و پس از شب یلدا قیمت موز نیز متعارف شود و هر کیلو موز 2هزار و 500 تا 3 هزار پانصد تومان به فروش برسد . 

 

وی ادامه داد : قیمت هر کیلوگوجه فرنگی گلخانه ای 2هزار تا 3 هزار تومان ، بوته ای 600 تا 2هزار تومان ، خرمالو کنی 4هزار تا 5 هزار تومان ، خرمالو شمال 2 هزار تا 3 هزار تومان ، خیار بوته ای و درختی 2هزار  تا 3هزار تومان در آستانه شب یلدا ارزیابی می شود . 

 

مهاجران تصریح کرد :  قیمت پرتقال شمال کیلویی 600 تا هزار و پانصدتومان  ، نارنگی شمال هزار تا 2 هزار پانصد تومان ، انگور بی دانه قرمز 5 هزار تومان ، بی دانه سفید 4 هزار و پانصد ، انگور شاهرودی 2 هزار و پانصد تا 3هزار و پانصد تومان است . 

 

مهاجران در پایان گفت : در آستانه شب یلدا میوه هایی مانند سیب قرمز معادل هر کیلو 4 هزار تومان ،سیب سفید 4هزار تومان و درجه دو آن هزار و پانصد تا 2هزار تومان به فروش می رسد . 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------