آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

قیمت انواع میوه در آستانه شب یلدا/ثبات قیمت‌ها در بازار



  اخباراقتصادی ,خبرهای   اقتصادی, میوه

اوضاع بازار میوه در آستانه شب یلدا آرام است و قیمت انواع میوه و صیفی نسبت به روزهای گذشته تغییری نداشته است.

 به گزارش مهر، بازار میوه در آستانه شب یلدا شرایط مطلوب و آرامی دارد و قیمت میوه‌ها تغییری نسبت به روزهای گذشته ندارد.  گزارش‌های میدانی خبرنگار مهر حاکی از این است که قیمت انار در مغازه‌های سطح شهر از ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، پرتقال از ۱۹۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، هندوانه از ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و نارنگی از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان متغییر است.

 

همچنین قیمت هرکیلوگرم کیوی ۲۵۰۰ تومان، سیب درختی ۳۳۰۰ تومان، لیموشیرین ۲۵۰۰ تومان، خرمالو ۶۰۰۰ تومان، خیار ۱۸۰۰ تومان، گوجه فرنگی ۱۲۰۰ تومان، انگور ۳۵۰۰ تومان و موز ۴۵۰۰ تومان است.

 

در این راستا رئیس اتحادیه میوه و سبزی نیز در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت انواع میوه و صیفی‌جات در آستانه شب یلدا تغییری نداشته است، عرضه فراوان را دلیل این امر اعلام کرد.

 

سید حسین مهاجران قیمت هندوانه نسبت به سال‌های گذشته بسیار ارزان و در میادین بین ۶۰۰ تا ۸۵۰ تومان است.

 

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه نرخ فعلی هندوانه یک سوم سال گذشته است، دلیل این امر را تولید و عرضه فراوان عنوان کرد و گفت: امسال کشت این محصول در میناب زیاد است.

 

مهاجران با اشاره به اینکه عرضه پرتقال شمال در میدان مرکزی میوه و تره‌بار همچنان زیاد است، ادامه داد: قیمت هرکیلوگرم از این محصول بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، نارنگی بین ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، کیوی بین ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و خیار بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.

 

وی نرخ هرکیلوگرم سیب قرمز با کیفیت بالا را ۴۰۰۰ تومان و سیب سفید را بین ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان اعلام کرد.

 

به گفته رئیس اتحادیه میوه و سبزی افزود: قیمت هرکیلوگرم انگور بی‌دانه قرمز با کیفیت بالا ۵۵۰۰ تومان، انگور بی‌دانه سفید ۵۰۰۰ تومان و انگور شاهرودی بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------