آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژی در سال ۹۶ افزایش نمی‌یابد



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی,قیمت بنزین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۶ مصوب کردند که قیمت بنزین، گازوئیل‌ و سایر حامل‌های انرژی در سال آینده افزایش نیابد.

به گزارش  ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت را مکلف کردند از طریق شرکت تابعه ذیربط منابع موردنیاز خود برای انجام برخی پروژه‌ها را از محل افزایش ۵ درصد قیمت هر لیتر فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، ‌نفت سفید، نفت گاز، نفت کوره، گاز مایع و سوخت هواپیما تأمین کند و به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

 

بنابر مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی که در جریان رسیدگی به بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور صورت گرفت، این منابع مشمول مالیات بر نرخ صفر است و با این مصوبه مجلس، قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده افزایش نمی‌یابد.

 

مسعود پزشکیان که ریاست نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت نیز با تایید عدم افزایش قیمت حامل‌های انرژی، خاطرنشان کرد: با این مصوبه قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژی در سال آینده افزایش نمی‌یابد بلکه ۵ درصد از رقم حاصل از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی که انجام شده، صرف انجام برخی پروژه‌های وزارت نفت می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------