آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

خبر خوب برای آی‌فون داران



  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی  ,آی‌فون

اپل اعلام کرد تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه‏های اپل از سوی شرکت‌های متفرقه، دیگر باعث از بین رفتن گارانتی کل گوشی نخواهد شد. اپل طی یک نامه غیررسمی به تمام تعمیرکاران مجاز شرکت دستور داد حتما باید دستگاه‌های مشتریان را بررسی کنند تا موارد مشکوک یا دستکاری‏های عمدی را شناسایی کنند، ولی از این به بعد، تعویض یا تعمیر قطعات دستگاه از سوی شرکت‌های متفرقه، گارانتی مشتریان را باطل نمی‌کند.

به گزارش دنیای اقتصاد، نامه اپل به شرح زیر است: «از این به بعد در مورد آن دسته از محصولات شرکت اپل که تحت پوشش گارانتی قرار دارند وصفحه نمایش ساخته شده از سوی شرکت‌های متفرقه روی آنها تعبیه شده است طبق این دستورعمل شود: اگردستگاه مشتری، عیبی غیر از مشکل مرتبط به آن صفحه نمایش داشته باشد، می‏تواند از گارانتی دستگاه خود استفاده کند و اگر مشکل دستگاه مربوط به صفحه نمایش باشد، هزینه تعمیر به‌صورت غیرگارانتی محسوب خواهد شد واز مشتری دریافت می‏‏شود.»

 

این به این معنی است که اگر صفحه نمایش گوشی شما از سوی یک تعمیرکار غیرمجاز تعویض شده باشد، درصورت خرابی، امکان استفاده از گارانتی گوشی برای تعویض صفحه نمایش وجود ندارد. همچنین اگر کاربر از صفحه نمایش غیر اورجینال استفاده کرده باشد، می‏تواند به تعمیرگاه‏های مجاز اپل مراجعه کند و باپرداخت هزینه، صفحه نمایش اصلی را برای گوشی خود تهیه کند. تا قبل از این، درصورت تعویض صفحه نمایش از سوی یک شرکت متفرقه، کل گارانتی گوشی باطل می‏شد و در صورت خرابی هر قسمت از گوشی، کاربر باید تمام هزینه‏ها را به‌طور کامل پرداخت می‏کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------