پیام تبریک نوروزی سیف/دستاورهای قابل ملاحظه در بخش‌های پولی، بانکی و ارزی در سال ۹۵



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی ,سیف

رئیس کل بانک مرکزی در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، افزایش معنادار نرخ رشد اقتصادی همراه با کاهش قابل توجه نرخ تورم، پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط کشور و حصول دستاوردهای بی بدیل در دوران پسابرجام را بخش کوچکی از تحقق تلاش‌های نظام بانکی عنوان کرد.

 به گزارش ایسنا، متن پیام تبریک نوروزی رئیس کل بانک مرکزی به شرح زیر است:

 

با تهنیت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همگام با تحول طبیعت، آرزو می کنم که این بهار، بهار شکوفاندن آگاهانه بذر اندیشه‌های والا در جان خانواده بزرگ نظام بانکی و همه ایرانیان باشد.

 

در سال ١٣٩٥علیرغم وجود مشکلات و مسایل مختلف، بانک مرکزی و نظام بانکی از توفیقات و دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای در حوزه‌های مختلف سیاستگذاری پولی، بانکی و ارزی برخوردار بود. با توجه به وجه تسمیه سال ١٣٩٥ با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» این بانک همچون سال‌های گذشته در تنظیم اقدامات و سیاست های پولی به رویکرد سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در این زمینه توجه ویژه داشته است.

 

افزایش معنادار نرخ رشد اقتصادی همراه با کاهش قابل توجه نرخ تورم، پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط کشور و حصول دستاوردهای بی بدیل دردوران پسابرجام، بی شک تنها بخش کوچکی از تحقق تلاش های نظام بانکی است. البته ممکن شدن این دستاوردهای چشمگیر نتیجه تلاش، کار مداوم و طولانی مدت تمامی همکاران شبکه بانکی کشور و مشارکت سازنده و همراهی موثر هموطنان شریف بوده است.

 

ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، سالی سراسر سلامتی و بهروزی همراه با توفیق خدمت، از درگاه حق تعالی برای شما همکاران تلاش گر در مجموعه شبکه بانکی کشور و خانواده های محترم آرزومندم.  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------