قیمت‌ محصولات لبنی به روال قبل بازگشت/ پیش بینی افزایش 6 درصدی قیمت لبنیات



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی ,قیمت‌ محصولات لبنی

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی گفت: قیمت محصولات لبنی گران شده در روز جاری به روال گذشته بازگشته است و دلایل افزایش قیمت اعلام شده از سوی کارخانه‌های تولیدی مواد لبنی از سوی سازمان حمایت درحال بررسی است.

 به گزارش میزان، با افزایش قیمت برخی از محصولات لبنی از سوی دو کارخانه، سازمان حمایت مبنی بر تخلف برخی از تولیدکنندگان محصولات لبنی اعلام کرد که از روز جاری قیمت‌ها به روال قبل بازخواهد گشت. 

 

در همین راستا رضا باکری با اعلام بازگشت قیمت محصولات لبنی گران شده به قیمت‌های قبل گفت: دو شرکت تولیدکننده محصولات لبنی با اعلام سازمان حمایت موظف شدند که از امروز مواد لبنی گران شده خود را با قیمت‌های گذشته به فروش برسانند.

 

وی افزود: این دو شرکت برای افزایش قیمت محصولات شیر و ماست خود دلایلی از قبیل تغییر در قیمت مواد پتروشیمی در جهت بسته بندی محصولات لبنی و افزایش حقوق و دستمزد اعلام کردند که باعث افزایش قیمت تمام شده محصولات لبنی بوده و این افزایش از سوی خود کارخانه ها صورت گرفته است.

 

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی خاطرنشان کرد: براساس توافقات انجام شده میان کارخانه‌های لبنی و سازمان حمایت قرار است که از روزجاری محصولات با قیمت‌های گذشته به بازار عرضه شود و دلایل افزایش قیمت از سوی سازمان حمایت بررسی و تصمیمات بعدی اعلام شود.

 

باکری در ادامه در رابطه با پیش‌بینی افزایش قیمت مواد لبنی در ماه‌های آینده اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود قیمت مواد لبنی تا پایان سال 96 بیش از 6 درصد رشد نکند و هرگونه افزایش قیمت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------