آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

هریک از مشمولین سهام عدالت جداگانه حساب شبا تهیه کند/ سود به حساب سرپرستان واریز نمی‌شود



  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,سهام عدالت

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: هر یک از مشمولین سهام عدالت باید به طور جداگانه شماره حساب شبا دریافت کنند تا در زمان تعیین شده، سود به حساب شخصی افراد واریز شود و امکان واریز سود به حساب سرپرستان خانوار مانند یارانه نقدی وجود ندارد.

 به گزارش میزان، در حالی که در روزهای گذشته سازمان خصوصی‌سازی اطلاعیه مبنی بر تهیه شماره حساب برای مشمولین سهام عدالت منتشر کرده بود ؛ ابهامات فراوانی در این‌باره و در خصوص نحوه تهیه آن و ارائه آن به سامانه سهام عدالت ایجاد شد.

 

در این رابطه،جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در خصوص ابهامات دریافت شماره حساب از ارائه آن به سامانه سهام عدالت گفت: اطلاعیه اخیر سهام عدالت مبنی بر تهیه شماره حساب برای مشمولین سهام عدالت بوده و هنوز زمان وارد کردن این شماره حساب به سامانه سهام عدالت فرا نرسیده است.

 

وی در این باره ادامه داد: تهیه شماره حساب برای مشمولین سهام عدالت همانند دریافت یارانه نبوده و به حساب سرپرستان خانوار واریز نمی‌شود بلکه تمامی مشمولین باید به طور جداگانه حساب شبا باز کنند و یا در صورت داشتن حساب با مراجعه به دستگاه‌های خود پرداز حساب شبا دریافت کنند تا سود سهام عدالت بعد از ثبت شماره حساب در سامانه به حساب شخص افراد واریز شود و امکان واریز سود به حساب سرپرستان خانوار وجود ندارد.

 

براساس این گزارش تمامی افراد خانوار و مشمولین سهام عدالت باید به صورت جداگانه حساب شبا دریافت کنند و پس از اعلام سازمان خصوصی‌سازی آن را وارد سامانه عدالت کرده و منتظر زمان واریز سود سهام عدالت که برای نیمه دوم سال پیش‌بینی شده، باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------