یادمان نرود که در دوره احمدی نژاد،روزبه بروز فقیرتر می شدیم



  اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , احمدی نژاد

مهدی تقوی اقتصاددان و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: خرابکاری‌های دولت‌های نهم و دهم در حوزه اقتصاد که به افزایش تورم و کاهش رشد اقتصادی منتهی‌شد را باید در تاریخ ثبت کرد و به نظر می‌رسد یکی از دلایل توصیه مقام معظم رهبری برای حضور نیافتن رئیس دولت آن دوران در انتخابات همین موضوع باشد.

 وی افزود: شورای نگهبان باید محمود احمدی‌نژاد را رد صلاحیت کند زیرا نرخ رشد منفی و تورم ۴۰ درصدی بازمانده دوران ریاست جمهوری ایشان است.

 

تقوی با اشاره به اینکه مردم در آن دوران روزبه روز فقیرتر شدند، ‌اظهارداشت: آسیب‌های اجتماعی زیادی در دوران ریاست احمدی‌نژاد بر دولت در کشور رواج یافت و اگر دوباره ایشان برمسند قدرت بنشیند مردم باید به دیگر کشورها مهاجرت کنند.

 

وی ادامه‌داد: کارنامه دولت نهم و دهم مؤید این است که ایشان اصلا صلاحیت قرارگرفتن دوباره در رأس دولت را ندارد و رسانه‌ها باید اطلاع رسانی کنند که در آن دوران چه اتفاقات ناخوشایندی برای کشور رقم خورد.

 

استاد داشنگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه انتقاداتش به امروز برنمی‌گردد و در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد هم اقدامات او را نقد ‌کرده‌است، توضیح‌داد: براین باور هستم که هر کسی می‌داند با افزایش قیمت حامل‌های انرژی تورم و رکود ایجاد می‌شود ولی احمد‌ی‌نژاد، وزراء و مشاورانش این را نمی‌دانستند.

 

وی گفت: امروز وظیفه ما به عنوان معلم اقتصاد و خبرنگاران به عنوان نمایندگان اذهان عمومی این است که تورم ۴۰ درصدی، نرخ رشد منفی اقتصاد و افزایش بیکاری در آن دوران را به مردم یادآوری کنیم.

 

تقوی با ابراز ناخشنودی خود از بی‌توجهی محمود احمدی‌نژاد به توصیه مقام معظم رهبری و ابراز امیدواری از اینکه شورای نگهبان صلاحیت ایشان را تأیید نکند، تأکیدکرد: اگر ایشان یا هرکدام از دوستانشان به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند مردم فقیر و فقیرتر می‌شوند و بسیاری چاره‌ای جزء مهاجرت نخواهند داشت کنند.

 

 اخبار اقتصادی  -  انتخاب  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------