آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

دارایی‌هایمان را معاوضه کنیم!



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

وزیر نفت در واکنش به یکی از کاندیداها که وزرای دولت را سرمایه‌دار خوانده بود، پیشنهاد داد دارایی‌هایشان را با یکدیگر معاوضه کنند!

بیژن زنگنه در واکنش به اظهارات محمدباقر قالیباف، کاندیدای ریاست‌جمهوری مبنی بر این‌که وزرای دولت یازدهم ساده‌زیست نیستند و کاسبند، به  ایسنا  گفت: من نزدیک به ۲۵ سال سابقه وزارت دارم و از این مدت حدود ۱۲ سال وزیر نفت بوده‌ام، یعنی در وزارتخانه‌ای کار می‌کنم که پردرآمدترین وزارتخانه کشور است و بیشترین گردش مالی را دارد و اگر قرار باشد من کاسب باشم، باید الان بیشترین درآمد و اموال را داشته باشم.

 

وی افزود: پیشنهاد من به آقای قالیباف این است که اموالمان را باهم معاوضه کنیم! یعنی هرچه من و خانواده داریم به اسم آقای قالیباف بزنیم و هرچه آقای قالیباف و خانواده شان دارند به اسم من بکنند؛ این کار بسیار ساده است و اگر ایشان آماده اند در اولین فرصت می‌توانیم به محضر برویم و این کار را انجام دهیم و من برای این کار آماده ام.

 

زنگنه با بیان این‌که قصد دارد با این کار ساده زیستی را نشان دهد، ادامه داد: سی سال است که اموالم را به قوه قضاییه بارها اعلام کرده‌ام و وضعیت اموال من خیلی روشن است.

 

البته ایشان نباید لیست اموال من را ببینند چون ممکن است پشیمان شوند!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------