آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

کساد شدن بازار سکه با اتمام مناسبت‌های خاص



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه اتمام مناسبت‌های خاص دلیلی بر کاهش تقاضا در بازار طلا و سکه بوده، گفت: قیمت انواع قطعات کوچک سکه با توجه به کاهش تقاضا در بازار باتوجه به نزدیک‌ شدن به ماه مبارک رمضان روند نزولی به خود گرفته است. 

به گزارش میزان قیمت جهانی طلا در دو هفته اخیر با نوسان کمتری نسبت به هفته های دیگر روبرو بوده و این عامل بر بازار داخلی نیز تاثیرگذار بوده است.

 

در این میان بازار داخلی طلا و سکه تحت تاثیر عرضه و تقاضا قیمت‌گذاری می‌شود، باتوجه به اتمام مناسبت‌های خاص و پیش‌رو بودن ماه مبارک رمضان با تقاضای کمتری روبرو شده است.

 

در همین راستا محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در رابطه با وضعیت بازار طلا در سطح جهانی و همچنین بازار داخلی گفت: در هفته جاری قیمت طلا در بازارهای جهانی مانند هفته قبل با نوسان شدیدی روبرو نبوده و تقریبا با ثبات همراه بوده است.

 

وی افزود: قیمت طلای جهانی در دو سه روز اخیر باتوجه به تحولات سیاسی در جهان با تغییر حدود 5 دلاری روبرو بود که این روند بر بازار داخلی طلا و سکه تاثیرگذار بود که باعث افزایش 7 هزار تومانی قیمت سکه شد.

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به کاهش قیمت قطعه‌های کوچک سکه در بازار خاطرنشان کرد: قطعات کوچک سکه در چند هفته اخیر باتوجه به تقاضای بالا در مناسبت‌های خاص تا حدی افزایش قیمت داشت و در هفته جاری با اتمام مناست‌ها و نزدیکی به ماه مبارک رمضان با کاهش تقاضا تا حد زیادی کاهش قیمت داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------