اجرای مصوبه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی تا پایان خرداد



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی ,نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت لایحه کرایه های حمل و نقل عمومی در سال ۹۶ ، گفت: مصوبه کرایه های حمل و نقل عمومی در سال ۹۶ تا پایان خرداد اجرا می شود.

اقبال شاکری در گفتگو با مهر، درباره اعمال میزان افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی در سال جاری، اظهارداشت: موضوع تعیین تکلیف کرایه های حمل و نقل عمومی در سال ۹۶ پس از کش و قوس هایی که داشت قرار تا هفته آینده تعیین تکلیف نهایی شود و برای اجرا ابلاغ شود.

 

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران درباره بررسی موضوع کرایه های حمل و نقل در وزارت کشور نیز توضیح داد: قرار بود این موضوع در وزارت کشور بررسی و پس از آن به فرمانداری اعلام شود که گویا موضوع مطرح شده است.

 

وی درباره میزان نرخ های اعلام شده نیز افزود: نرخ هایی که در فرمانداری اعلام شده با آنچه که در شورا مصوب شد تفاوت دارد که بزودی در این باره اطلاع رسانی می شود.

 

شاکری با ابزار امیدواری از اینکه تا پایان خرداد مصوبه کرایه های حمل و نقل عمومی در سال ۹۶ اجرا شود، گفت: با توجه به اینکه سه ماه از سال ۹۶ می گذرد، انتظار داریم که هر چه سریعتر موضوع افزایش کرایه های حمل و نقل اجرا شود.

 

وی همچنین درباره نحوه برخورد با رانندگانی که خودسرانه کرایه را افزایش داده اند، اظهارداشت: مسئله نظارت بر تاکسی ها به طور مستمر انجام می شود و تاکسی های خطی هنوز هیچ گونه افزایشی را اعمال نکرده اند، برخی از تاکسی های گردشی که خودسرانه کرایه ها را افزایش داده اند تخلف کرده اند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف به سامانه ۱۸۸۸ گزارش دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------