آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

اتمام واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر تهران تا پایان سال جاری



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی ,مسکن مهر

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: واحدهای مسکن مهر باقی مانده تهران تا پایان ۹۶ به اتمام می‌رسد.

 به گزارش مهر به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، پرویز فیروز از اتمام واحدهای باقی مانده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

 

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: با اتمام واحدهای مسکن مهر و اسکان متقاضیان در سایت‌های مسکن مهر از سال ۹۲ تاکنون، خدمات روبنایی مسکن مهر را در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در استان تهران شروع کردیم.

 

فیروز تصحیح کرد: خدمات روبنایی مسکن مهر شامل تأمین امنیت اسکان، نیازهای آموزشی، تفریحی و مذهبی ساکنان در سایت‌های مذکور بوده است که در این راستا، از دو طریق با واگذاری اراضی با کاربری‌های مورد نظر و یا تخصیص و پرداخت یارانه اقدام شده است.

 

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، در ادامه از ۱۴ ساختمان احداث شده و در حال استفاده با کاربری آموزشی توسط آموزش و پرورش استان، ۴ ساختمان در حال احداث آموزشی، ۹ مجموعه احداث شده با کاربری مذهبی و ۲ عدد در حال ساخت، ۵ ساختمان احداث شده با کاربری انتظامی و یکی در دست احداث و همچنین یک ساختمان تکمیل شده با کاربری بهداشتی ـ درمانی و دو عدد از همین مدل در حال ساخت و اجرا خبر داد.

 

فیروز، جمع تسهیلات یارانه‌ای پرداخت شده در این حوزه را ۳۸۳ میلیارد ریال عنوان کرد و از تلاش این اداره کل برای پایان دادن به واگذاری باقی مانده مسکن مهر استان تا پایان سال ۹۶ به متقاضیان خبر داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------