آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش فرانسه به اظهارات روحانی درباره پرتاب ۲ ماهواره به فضا



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ایران و فرانسه

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه طی موضعی توجیه‌ناپدیر از ایران خواست که بلافاصله تمام فعالیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک را متوقف کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، فرانسه امروز -جمعه- از ایران خواست تا بلافاصله تمام فعالیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک را که قابلیت حمل سلاح‌های هسته‌ای را دارد، متوقف کند.

 

«اگنس وون درمول» سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در نشست خود با خبرنگاران مدعی شد: «فرانسه یادآور می‌شود که برنامه موشکی ایران با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل مطابقت ندارد».

 

وی با تکرار برخی ادعاها از ایران خواست تا بلافاصله تمام فعالیت‌های مرتبط با موشک‌های بالستیک را که «برای حمل سلاح‌های هسته‌ای طراحی شده‌اند»، از جمله آزمایش‌های مربوط به استفاده از تکنولوژی موشک‌های بالستیک را متوقف کند.

 

این اظهارات در واکنش به سخنان روز پنج‌شنبه «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران مطرح شد که اعلام کرده بود در هفته‌های آینده دو ماهواره با استفاده از موشک‌های ایران به فضا فرستاده می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------