آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد این کشور به حفظ امنیت اسرائیل و همچنین کاهش تنش در منطقه پایبند است. به گزارش خبرآنلاین آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما در گروه هفت…

وزیر خارجه آمریکا: از متحدانمان می‌خواهیم به کارزار فشار اقتصادی علیه ایران بپیوندند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,مایک پامپئو

وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه در صفحه توئیترش از متحدان این کشور خواست به «کارزار فشار اقتصادی علیه ایران» بپیوندند.

به گزارش فارس، «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا که قبلاً با با انتشار توئیت‌های ناشیانه علیه ایران جنجال‌ساز شده روز پنجشنبه بار دیگر در صفحه توئیترش به بیان ادعاهای تأییدنشده علیه ایران پرداخت. 

 

او در صفحه توئیترش نوشت: «ایران با نقض آشکار قطعنامه‌های شورای امنیت، به ارسال سلاح به سراسر خاورمیانه ادامه می‌دهد. حکومت ایران می‌خواهد در هر جا که می‌تواند، دردسر ایجاد کند. متوقف کردن این، مسئولیت ما است.»

 

«پامپئو» که قبلاً  با انتشار آمارهای بدون منبع علیه ایران به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود این بار هم بر اساس ادعاهای تأییدنشده عکسی را منتشر و ایران را به حمایت از تروریسم در کشورهای اروپایی متهم کرده و از متحدان آمریکا خواسته به «کارزار فشار علیه حکومت ایران» بپیوندند. 

 

او نوشت: «ما از متحدان و شریکانمان می‌خواهیم به کارزار فشار اقتصادی علیه حکومت ایران بپیوندند. بایستی تمامی منابع مالی که رژیم از آن برای تأمین مالی تروریسم و جنگ‌های نیابتی استفاده می‌کند را قطع کنیم. نمی‌توان گفت ایران چه زمانی ممکن است به تروریسم، خشونت و ناپایداری در کشور یکی از ماها دامن بزند.»

اخبار,اخبار سیاست خارجی,مایک پامپئو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------