آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

ظریف برنامه‌های مقابله با تحریم‌های آمریکا را تشریح کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور وزیر خارجه در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: آقای ظریف در این جلسه با تشریح برنامه‌ها برای مقابله با تحریم‌های آمریکا بر ضرورت تقویت انسجام داخلی و دیپلماسی اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور محمدجواد ظریف وزیر خارجه، گفت: در این جلسه آخرین تحولات حوزه سیاست خارجی همچون روند اجرای برجام و گزارش سه ماهه دهم این وزارتخانه مربوط به بازه زمانی ۲۷ فروردین تا ۲۶ تیر سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: در این نشست وزیر خارجه گزارشی از تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی را ارائه کرد و ضمن اشاره به فضای روانی ناشی از خروج آمریکا از برجام تاکید کرد که اقدامات آمریکا از سوی جهانیان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: آقای ظریف با تشریح اقدامات و برنامه‌ها برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، تقویت انسجام داخلی و دیپلماسی اقتصادی، افزایش هماهنگی دستگاه‌های مختلف در پیگیری روابط خارجی با وزارت خارجه را مورد تاکید قرار داد.

 

نجفی در پایان گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در این جلسه نقطه نظرات خود را بیان کردند که از جمله آن شکایت ایران از آمریکا در دیوان بین‌المللی دادگستری، روند اعمال تحریم‌ها، بسته اروپا برای همکاری با ایران، بهره‌برداری از ظرفیت توسعه همکاری اقتصادی با کشورهای مختلف است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------