آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

جان بولتون: روسیه معتقد است که خروج نیروهای ایرانی از سوریه غیرقابل اجرا است



اخبار,اخبار بین سیاست خارجی,جان بولتون

مشاور امنیت ملی آمریکا پس از دیدار با همتای روس خود گفت که مسکو معتقد است که خروج نیروهای ایرانی از سوریه غیر قابل اجرا است.

به گزارش تسنیم، "جان بولتون"مشاور امنیت ملی آمریکا که در ژنو به سر می‌برد پس از دیدار با همتای روسی خود در کنفرانس خبری گفت که با روس‌ها درباره ایران و تحریم‌هایی که علیه این کشور اعمال شده و دلایل آن صحبت کردم.

 

وی افزود: هدف ما این است که همه نیروهای ایرانی به ایران بازگردند و معتقدم که پوتین نیز با این تمایل ما درباره بازگشت نیروهای ایرانی همراه است اما روس‌ها معتقدند که خروج نیروهای ایرانی از سوریه غیر قابل اجرا است.

 

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که تحریم‌ها علیه ایران در تاریخ تعیین شده اعمال خواهد شد و روسیه نیز هیچگونه درخواست معافیت از تحریم‌ها علیه ایران نکرده است.

 

بولتون افزود که هنور به توافقی با مسکو درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نرسیدیم  و ما هرگونه مداخله در انتخابات سال 2018 را نخواهیم پذیرفت و تمامی اقدامات لازم برای جلوگیری از تاثیرگذاری بر آن را اتخاذ خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------