آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

چاوش‌اوغلو: روابط دوجانبه و مسأله سوریه با ظریف بررسی می‌شود



اخبار,اخبار سیاست خارجی,چاوش‌اوغلو

یکی از گزارشگران صداوسیما که برای پوشش خبری و تصویری هجدهمین دوره بازیهای آسیایی راهی اندونزی شده است به دلیل استفاده غیرقانونی از کارت فرد دیگری از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش مهر به نقل از آناتولی، مولود چاوش‌اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز چهارشنبه به خبرنگاران اعلام کرد که در دیدار با محمدجواد ظریف همتای ایرانی‌ خود، روابط دوجانبه و مسأله سوریه را بررسی خواهد کرد.

 

وزیر خارجه ترکیه درباره دیدار امروز خود با محمدجواد ظریف همتای ایرانی اش اعلام کرد: قرار است روابط دوجانبه و مسئله سوریه را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

 

چاوش‌اوغلو در پاسخ به این سؤال که آیا در این دیدار موضوع تحریم های آمریکا علیه ترکیه و ایران هم مطرح خواهد شد یا خیر گفت: مطمئن نیستم، ولی به نظر می رسد طرف ایرانی این موضوع را مطرح کند.

 

گفتنی است محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران ساعاتی پیش برای دیدار و گفتگو با رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه به دفتر مرکزی حزب عدالت و توسعه در آنکارا وارد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------