آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

جان کری: با ظریف مذاکره نکردم؛ فقط نظرم را به او گفتم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,جان کری و ظریف

وزیر خارجه اسبق آمریکا که به دلیل افشای مذاکره با همتای ایرانی خود مورد هجوم توئیتری ترامپ قرار گرفته، قضیه را از اساس انکار کرد و گفت که با ظریف مذاکره نکرده بلکه فقط نظراتش را به وی منتقل کرده است.

به گزارش فارس، «جان کری» وزیر خارجه اسبق آمریکا که به دلیل افشای چندین دور مذاکره با «محمدجواد ظریف» همتای ایرانی خود، از سوی رئیس‌جمهور کشورش مورد حمله قرار گرفته، اصل قضیه مذاکره با طرف ایرانی را انکار کرد.

 

جان کری چهارشنبه گذشته در یک مصاحبه رادیویی گفته بود که در ماه‌های گذشته بین سه تا چهار بار با وزیر خارجه ایران دیدار کرده است. این مسئله در داخل آمریکا برای وزیر خارجه این کشور، گران تمام شد و «دونالد ترامپ» امروز در توئیتر، تلویحاً کری را به محکوم شدن در دادگاه بخاطر زیر پا گذاشتن قوانین آمریکا تهدید کرد.

 

وزیر خارجه اسبق آمریکا که گویا تهدید ترامپ را جدی گرفته، امروز در مصاحبه با برنامه «در پیشگاه ملت» گفت که کارش «مذاکره» نبوده و فقط نظراتش را به ظریف منتقل کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------