آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

قاسمی: خبری از بازداشت دانشجوی ایرانی در استرالیا دریافت نکرده‌ایم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,بهرام قاسمی

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت:تاکنون خبری از بازداشت دانشجوی کشورمان در استرالیا به اتهام ارسال تجهیزات نظامی آمریکایی به ایران دریافت نکردیم.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص انتشار اخباری مبنی بر بازداشت یک دانشجوی ایرانی دانشگاه کوئینزلند استرالیا به اتهام ارسال تجهیزات نظامی آمریکایی به ایران خاطرنشان کرد: تا كنون جز اخبار برخی رسانه ها در فضای مجازی از هيچ كانال رسمی و مقامات استراليایی چنين خبری را دريافت نكرده ايم.

 

وی ادامه داد: به سفارت ايران در كانبرا دستور داده شد تا سريعا موضوع را از طريق مقامات استراليایی پیگیری کنند و پس از حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد. 

 

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: سياست جمهوری اسلامی ایران همواره حمايت از حقوق ايرانيان در اقصی نقاط جهان است و بر اساس وظیفه در خصوص صحت و سقم اين خبر و چگونگی اقدامات احتمالی حداکثر تلاش خود را به کار خواهیم بست.

 

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: اینگونه رفتار ايذايی، غیرقانونی، گزينشی، سياسی و مغرضانه دولت آمریکا برای ما مسبوق به سابقه است و موارد دیگری از ایراد چنین اتهامات واهی به شهروندان ایرانی هم وجود دارد که در حال پیگیری هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------