آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

نماینده روسیه در آژانس: خسارت اقتصادی خروج امریکا از برجام برای ایران جبران شود



اخبار,اخبار سیاست خارجی,میخاییل اولیانوف

نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که ایران همه تعهداتش را در چارچوب برجام به طور کامل اجرا می کند.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی با توجه به گزارش دوازدهم آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت که ایران در چارچوب برجام تعهداتش را به طور کامل اجرا می کند.

 

اولیانوف گفت: در ماه های اخیر کشورهای عضو برجام و ایران چند دیدار کارشناسی برگزار کردند و آخرین دیدار روز ۱۱ ماه سپتامبر در وین برگزار شد.

 

وی افزود: پیشرفت های معینی در این مسئله به دست آمده است اما کافی نیست. در این رابطه مقامات ایرانی گاهی اوقات اظهاراتی را درباره راه اندازی کارخانه تولید دستگاه سانتریفوژ و امکان ارتقاء موقعیت تجاری ایران به سطح جدید بیان می کنند.

 

این دیپلمات روس ادامه داد و گفت: من این بیانات را پیامی از طرف ایران به سایر شرکت کنندگان در برجام تلقی می کنم که باید تلاش ها و اقدامات برای احیای فرصت های از دست رفته بر اثر خروج آمریکا از برجام و اجرای بخش اقتصادی برجام را افزایش دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------