آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

نتانیاهو: به اقدام علیه ایران ادامه می‌دهیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو

با وجود سقوط یک هواپیمای روس در جریان حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه، نتانیاهو امروز گفت تل‌آویو به اقدام علیه ایران ادامه می‌دهد.

به گزارش فارس، با وجود حادثه‌ای که این هفته برای یک هواپیمای روس در مدیترانه رخ داد، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه گفت این رژیم به اقدام علیه ایران در منطقه ادامه خواهد داد.

 

بامداد سه‌شنبه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتباط یک هواپیمای شناسایی «ایلوشین-۲۰» که بر فراز مدیترانه در حال پرواز بوده، قطع شده است. ساعتی بعد مشخص شد که همزمان با حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به «لاذقیه» سوریه، هواپیمای روس تصادفا هدف پدافند قرار گرفته و سقوط کرده است. مسکو تل‌آویو را به دلیل حمله «غیرمسئولانه» به سوریه عامل این حادثه دانسته و بر حق خود برای پاسخگویی تأکید کرده است.

 

با این حال، به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، نتانیاهو امروز گفت اسرائیل باید «هر اقدامی که برای پیشگیری از جنگ لازم است، انجام دهد، اما اگر جنگی به ما تحمیل شد، ما با قدرت تمام علیه کسانی که می‌خواهند ما را بکشند، اقدام می‌کنیم.»

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در مراسم یادبود نظامیان اسرائیلی کشته شده در جنگ ۶ روزه با اعراب در قدس اشغالی صحبت می‌کرد، افزود: «در خاورمیانه، کسانی که برای کشتن ما تلاش می‌کنند، تحت رهبری ایران قرار دارند؛ ایرانی که آشکارا و به صراحت نابودی اسرائیل را خواستار می‌شود. وظیفه ما این است که از خود در برابر این خطر محافظت کنیم و به این کار ادامه خواهیم داد.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------