آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نیکی هیلی: روحانی به درون دولت خود بنگرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نیکی هیلی

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در اظهاراتی ضد ایرانی کشورمان را به اقدامات خشونت‌آمیز متهم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتینک، با این‌که دولت دونالد ترامپ سابقا اعلام کرده بود که "هر حمله تروریستی" را محکوم می‌کند، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد که روحانی برای پی بردن به علل این حمله، باید به درون دولت خود بنگرد.

 

نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، در گفت‌وگویی با شبکه سی‌ان‌ان، رییس‌جمهور ایران را مسبب تحرکات داخلی کشور دانست و ابراز عقیده کرد: وی باید به پایگاه خود بنگرد تا بفهمد این مسائل از کجا نشات می‌گیرند. او باید در  آینه بنگرد.

 

صحبت‌های هیلی پس از حمله 4 فرد مسلح به رژه نظامی در شهر اهواز و شهادت 25 تن، از جمله سربازها و شهروندان، در حالی مطرح شده است که گروهک موسوم به الاحوازیه ساعتی بعد از اقدام تروریستی مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

 

روحانی نیز جلسه‌ای با مدیران ارشد رسانه‌ای آمریکا گفته است: یکی ازمقامات آمریکا حرف عجیبی زد و گفته جنایت تروریست‌ها در اهواز، نتیجه رفتار دولت ایران است! اگر اینطور است؛ آیا مردم آمریکا هم نباید دولت خود را مسوول حادثه تروریستی یازده سپتامبر بدانند؟!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------