آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

آشنا: نیرویی که آمریکا را به میز مذاکره کشاند باردیگر این کار را خواهد کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,آشنا

رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست‌جمهوری گفت: همان نیرویی که یکبار آمریکا را وادار کرد پای میز مذاکره بیاید بار دیگر هم این کشور را به میز مذاکره بر خواهد گرداند.

به گزارش ایسنا، حسام الدین آشنا در حساب رسمی توییتر خود با اشاره به سخنان روز گذشته حسن روحانی در سازمان ملل متحد نوشت: «‏آنچه در وین آغاز شده بود، در در ملل متحد تکرار و تأکید شد. متن قدرتمندی که ظریف و موگرینی قرائت کردند خبری خوب بود برای صلح طلبان جهان و مردم ایران و خبری بد است برای همه نیروهای شر و سوداگران جنگ در همه جای جهان.

 

‏همان نیرویی که یکبار آمریکا را وادار کرد پای میز مذاکره بیاید بار دیگر هم این کشور را به میز مذاکره بر خواهد گرداند. این خواسته جهانی مبنی بر لزوم حفظ توافق با ایران صدای بلندی است که نه تنها در شورای امنیت بلکه باید در کاخ سفید هم شنیده شود. پنبه را از گوش خود بیرون بیاورید.

 

‏ایران میز مذاکره را ترک نکرده، ایران توافقی جهانی را بر هم نزده است. ایران به تعهدات خود وفادار و در رسیدن به اهداف صلح آمیز خود صبور است.آمریکا امروز تنهاتر از همیشه است مگر آنکه به اراده جهانی تن دهد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------