آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ترامپ: ایران به زودی باز خواهد گشت و خواستار امضای توافقی جدیدی می‌شود



اخبار,اخبار

رئیس‌جمهور آمریکا گفت شرکت‌ها بایستی میان تجارت با آمریکا یا تجارت با ایران یکی را انتخاب کنند.

به گزارش فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس خبری در مقر سازمان ملل متحد گفت شرکت‌ها بایستی انتخاب کنند با ایران باشند یا آمریکا. 

 

او در این کنفرانس خبری در خصوص راهبردش در قبال ایران گفت: «اهمیتی ندارد سران دنیا درباره ایران چه فکر می‌کنند. ایرانی‌ها نزد من خواهند آمد و توافق خواهند کرد. فکر می‌کنم اینطور می‌شود. شاید هم اینطور نشود.»

 

ترامپ در ادامه گفت: «ایران مجبور است [به میز مذاکره] برگردد و آنها مجبورند صحبت کنند. من این کار را از موضع قدرت یا ضعف انجام نمی‌دهم. فقط می‌گویم آنها در یک مقطع زمانی، مجبورند به میز مذاکره برگردند.»

 

او مدعی شد بعد از خروج آمریکا از برجام، مشکلات در ایران شدت گرفته است. ترامپ گفت: «تورم در آنجا بالا است. در خیابان‌ها شورش اتفاق می‌افتد. نمی‌توانند نان بخرند. پولشان بی‌ارزش شده. مجبورند مذاکره کنند.»

 

ترامپ در این کنفرانس خبری به سوالی درباره واکنش‌ها به خنده سران کشورها در سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل هم واکنش نشان داد. 

 

او گفت: «به من نمی‌خندیدند. با من می‌خندیدند. خوش می‌گذراندیم. معنی این کار، خندیدن به من نبود. مردم اوقات خوشی با من داشتند. این خنده را با هم انجام دادیم. آنها به کارهایی که من کرده‌ام احترام می‌گذارند.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------