آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

رئیس جمهور، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,حسن روحانی

رئیس جمهور عصر چهارشنبه به وقت محلی و پس از شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نیویورک را به مقصد تهران کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی برنامه فشرده کاری خود را در سفر به نیویورک، از 8 بامداد دوشنبه و با جلسه‌ای با شماری از مدیران رسانه‌های آمریکایی آغاز کرد.

 

گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی، دیدار با مدیر اجرایی صندوق بین‌المللی پول، رئیس جمهور کوبا و سخنرانی در اجلاس صلح برای بزرگداشت نلسون ماندلا از جمله برنامه‌های صبح دوشنبه رئیس جمهور بود. این برنامه‌ها در عصر همان روز با دیدار رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس جمهور بولیوی، رئیس اجرایی دولت افغانستان، رئیس جمهور ترکیه  و در نهایت با شرکت در نشست جمعی از نخبگان سیاست خارجی آمریکا ادامه یافت.

 

روز سه‌شنبه نیز برنامه فشرده کاری رئیس جمهور، با گفت‌وگویی با شبکه‌های تلویزیونی سی‌ان‌ان و پی‌بی‌اس آمریکا آغاز شد و پس از آن نیز با حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، تازه‌ترین  مواضع و دیدگاه‌های ایران را در ارتباط با مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی تشریح کرد.

 

دیدار با نخست‌وزیران  انگلستان، ارمنستان، بلژیک و نروژ و رئیس جمهور فرانسه و شرکت در نشست مشترکی با شماری از رهبران مسلمان آمریکا پایان‌بخش برنامه‌های روز سه‌شنبه روحانی بود.

 

رئیس جمهور روز چهارشنبه نیز با نخست‌وزیران مالزی، ژاپن و ایتالیا و رئیس جمهور سوئیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

روحانی عصر چهارشنبه به وقت محلی پس از دیدار با دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس جمهوری ونزوئلا و شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------