آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه آمریکایی: اسرائیل احتمالا تا ۳۰ آوریل اقدامی علیه ایران انجام نمی‌دهد

یک رسانه آمریکایی نوشت: به نظر می‌رسد اسرائیل تا پس از عید مذهبی پسح که ۳۰ آوریل به پایان می‌رسد حمله تلافی‌جویانه‌ای علیه ایران انجام دهد. به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛…

تصویب قطعنامه‌ در سنای آمریکا با ادعای نقض حقوق اقلیت‌ها در ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی,سنای آمریکا

مجلس سنای آمریکا با ادعای نقض حقوق اقلیت‌های دینی در ایران قطعنامه‌ای را در این زمینه تصویب کرد و از دولت کشورش خواست تا مقامات و افراد مسوول نقض حقوق بشر در ایران را تحریم کند.

به گزارش ایسنا، مجلس سنای آمریکا با تصویب قطعنامه‌ای در محکومیت نقض حقوق اقلیت‌ها در کشورمان مدعی شد که ایران به نقض معاهدات بین‌المللی حقوق بشر ادامه می‌دهد.

 

این قطعنامه که روز پنج‌شنبه ۲۱ دسامبر به تصویب رسید، ابتدا در ۲۵ آوریل ۲۰۱۷ در کمیته روابط خارجی سنا به پیشنهاد وایدن ران، سناتور دموکرات ارائه شده بود.

 

در این قطعنامه از دولت آمریکا خواسته شده است تا دولت ایران را به دلیل ادامه نقض حقوق بشر محکوم کند و خواستار آزادی افرادی شود که به دلیل عقاید دینی‌شان در ایران زندانی شده‌اند و به علاوه مقامات ایرانی و افرادی را که مسوول نقض جدی حقوق بشر در این کشور هستند، تحریم کند.

 

مقامات آمریکایی همواره با ادعاهای واهی و غیرواقع ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند در حالی که اقلیت‌های دینی در ایران دارای حقوق قانونی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------