آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گانتس، عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

مقام اسرائیلی با بیان اینکه تل آویو سعی دارد با همکاری آمریکا ائتلافی جهانی و منطقه‌ای علیه ایران تشکیل دهد، گفت اسرائیل تصمیم خواهد گرفت که در چه زمانی، در چه مکانی و…

جهانگیری: امروز آمریکا برای اعمال سیاست‌های خود تنهاست



اخبار,اخبار سیاست خارجی,اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکا کارنامه سیاهی نسبت به مردم ایران دارد. در همه اتفاقاتی که افتاده آمریکا از ملت ایران سیلی خورده‌ اما کارهای خود را ادامه می‌دهد. اینکه گفته شود هدف مردم نیستند و دولت است حرف دروغی است.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم معارفه وزیر امور اقتصادی و دارایی، فرهاد دژپسند گفت: به اعتقاد من مدیران مهمترین سرمایه کشور هستند و بعضاً جفاهایی نسبت به آنها می‌شود و جفا به مدیران مدون کشور، جفا به کشور است. باید قدردان آنها باشیم. دکتر دژپسند کارنامه روشن و تجربه موفقی دارد و در دولت یازدهم بخش بودجه و برنامه‌ریزی را به خوبی اداره کردند و پس از یک سال استراحت با تمام نیرو به این وزارتخانه آمده‌اند.

 

وی ادامه داد: ما در آستانه ۱۳ آبان هستیم که برای ملت ایران روز مهمی است. در این روز امام خمینی(ره) سخنرانی مهمی علیه آمریکا داشتند که موجب تبعید ایشان شد یا خشونت علیه دانش‌آموزان در جهت ممانعت از حرکت انقلاب که نهایتا در سال ۱۳۵۸ به تسخیر لانه جاسوسی انجامید و این موارد از حوادث این روز بود.

 

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: آقای ترامپ تصمیم گرفتند در این روز تحریم‌ها را برگردانند. آمریکا کارنامه سیاهی نسبت به مردم ایران دارد. در همه اتفاقاتی که افتاده آمریکا از ملت ایران سیلی خورده‌ اما کارهای خود را ادامه می‌دهد. اینکه گفته شود هدف مردم نیستند و دولت است، حرف دروغی است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------