آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

قاسمی: داعش پیش از آنکه گروهی تروریستی باشد، تفکری غیر انسانی است



اخبار,اخبار سیاست خارجی,بهرام قاسمی

سخنگوی وزارت خارجه حادثه تروریستی در شهر ملبورن استرالیا را محکوم کرد و گفت:دست زدن به چنین اقدامات ضد انسانی حاکی از آن است که داعش پیش از آنکه یک گروه تروریستی باشد، یک تفکر غیرانسانی است.

به گزارش مهر، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی امروز در شهر ملبورن استرالیا را محکوم کرد و اظهار داشت: دست زدن به چنین اقدامات شنیع و ضد انسانی حاکی از آن است که غده سرطانی داعش پیش از آنکه یک گروه تروریستی باشد، یک تفکر تروریستی و غیرانسانی است که به دلیل سالها حمایت برخی کشورها از این تفکر، اعم از حمایت های فکری، سیاسی، مالی و نظامی، در بسیاری از مناطق جهان ریشه دوانده و افرادی را در محیط ها و فرهنگ های اجتماعی مختلف از گوشه و کنار جهان جذب تفکر منحط و غیرانسانی خود کرده است.

 

وی افزود: تنها راه خلاصی از آن و نجات جامعه بشری از شّر این اندیشه شیطانی، قطع واقعی و کامل حمایت ها از همه گروهها و گروهک های تروریستی و خشکاندن ریشه های آنان است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------