آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

بولتون: آمریکا به دنبال اعمال فشار بر ایران است



اخبار,اخبار سیاست خارجی,جان بولتون

در ادامه رویکرد خصمانه واشنگتن درقبال ایران مشاور امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی تند گفت که کشورش به دنبال اعمال فشار سخت بر ایران است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا روز سه‌شنبه (امروز) در سنگاپور با اشاره به تحریم‌های واشنگتن علیه تهران مدعی شد که دولت ایران تحت فشار واقعی قرار دارد و هدف واشنگتن این است که به سختی و بسیار زیاد به ایران فشار وارد آورد.

 

تحریم‌های آمریکا علیه ایران در حالی از پنجم نوامبر اعمال شده است که سایر کشورهای عضو توافق هسته‌ای، یعنی انگلیس، آلمان، فرانسه، روسیه و چین به شدت با آن مخالف هستند و اعلام کرده‌اند که به تجارت با ایران علی‌رغم این تحریم‌ها ادامه می‌دهند.

 

رئیس جمهور آمریکا در ماه مه از توافق هسته‌ای خارج شد و گفت که تحریم‌ها علیه ایران را بازمی‌گرداند. واشنگتن اعلامکرده است که هدفش از این تحریم‌های سخت به صفر رساندن صادرات نفت ایران و درنتیجه اعمال فشار حداکثری بر این کشور است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------