آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

کرملین: برنامه‌ای برای نشست روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه وجود ندارد



اخبار,اخبار سیاست خارجی

کاخ کرملین اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای برگزاری نشست سه‌جانبه روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه درخصوص سوریه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، یوری اوشاکف معاون رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه (امروز) در پاسخ به خبرگزاری اینترفکس درباره دیدار روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه برای حل بحران سوریه گفت که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای برگزاری این نشست سه‌جانبه در سطح روسای جمهور درآینده نزدیک وجود ندارد.

 

خیرت عبدالرحمانف وزیر امورخارجه قزاقستان صبح امروز اعلام کرد که یازدهمین دور از مذاکرات بین‌المللی ایران، روسیه و ترکیه در چارچوب مذاکرات آستانه برای حل بحران سوریه قرار است با حضور مخالفان سوری روزهای 28 و 29 نوامبر در پایتخت قزاقستان برگزار شود.

 

وی همچنین گفت که نمایندگان سازمان ملل و اردن نیز در این نشست دعوت شده و به عنوان ناظر حضور خواهند داشت.

 

وزیر امورخارجه قزاقستان افزود: شرکت کنندگان قرار است درباره وضعیت کنونی سوریه، شامل ادلب، فراهم کردن شرایط بازگشت پناهندگان و آوارگان سوری و بازسازی سوریه پس از جنگ رایزنی کنند.

 

عبدالرحمانف همچنین تصریح کرد که کشورهای تضمین کننده تش بس سوریه، یعنی ایران، روسیه و ترکیه درباره امکان برگزاری یک کنفرانس بین‌المللی درباره پناهجویان سوری گفت‌وگو خواهند کرد که از موضوعات مهم در دستور کار این نشست خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------