آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

واکنش نتانیاهو به اظهارات فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی حمله این رژیم به سوریه، ادعاهای واهی و بی‌اساسی علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سخنرانی خود با اشاره به ادعای حمله این رژیم به آن‌چه  که "اهداف ایرانی در سوریه" خوانده ادعا کرد: ما علیه نیروهای ایرانی و همچنین علیه نیروهای سوری که به دنبال تمایلات ایران هستند، فعالیت می‌کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به حمله موشکی این رژیم به سوریه مدعی شد: به هرکسی که سعی داشته به ما آسیب برساند، ضربه می‌زنیم. هرکس ما را تهدید به نابودی کند، باید مسئولیتش را نیز بپذیرد.

 

وی همچنین در توییتی به بیانات عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگویی با یکی از رسانه‌های داخلی که اظهار کرده بود "جوانان نیروی هوایی بی‌صبرانه و با تمام وجود آماده نبرد با رژیم صهیونیستی و محو آنها از روی زمین هستند"، واکنش نشان داد و نوشت: ما چنین تهاجم‌هایی از طرف ایران اعم از نفوذ نظامی در سوریه و بیانیه‌هایی که از طرف ایران مبنی بر نابودی اسرائیل صادر می‌شود - همانند همانی که فرمانده نیروی هوایی ایران چندی پیش نطق کرد - را نادیده نمی‌گیریم.

 

نیویورک تایمز هم گزارش داد که نیروی نظامی رژیم صهیونیستی صبح امروز مدعی شد که شروع به مورد حمله قرار دادن آن‌چه «اهداف نظامی ایرانی» در سوریه خوانده شده، کرده است و این یکی دیگر از نشانه‌های آشکار تمایل رژیم صهیونیستی  پس از سال‌ها دشمنی برای اعلام کردن حملاتی به خصوص در این کشور (سوریه) است.

 

نیروی نظامی رژیم صهیونستی در بیانیه‌ای با اشاره به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مدعی شد: «ما حمله به اهداف نیروهای قدس ایران در قلمرو سوریه را شروع کرده‌ایم. به نیروهای مسلح سوری درباره آسیب رساندن به نیروها و یا قلمرو اسرائیلی هشدار می‌دهیم».

 

ادعای تقابل با ایران در سوریه در حالی از سوی مقامات رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که ایران بارها تاکید کرده که پایگاه یا نیروی نظامی در سوریه ندارد و بنابر این اساسا ادعای "حمله به اهداف ایرانی در سوریه" بی‌اساس است.

 

ایران بارها تاکید کرده است تا زمانی که خطر تروریسم در سوریه باشد و دولت سوریه از ایران بخواهد به کمک‌های خود به این کشور ادامه دهد، در سوریه باقی می‌ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------