آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است. به گزارش ایسنا، اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های…

سناتور ارشد روس: آمریکا در تلاش برای هجمه همه جانبه به ایران است



اخبار,اخبار سیاست خارجی,فرانتس کلینتسویچ

معاون کمیته امنیتی و دفاعی شورای روسیه اعلام کرد که آمریکا در حال تلاش برای حمله به ایران در همه جبهه ها است.

به گزارش مهر به نقل از ریانووستی، «فرانتس کلینتسویچ» معاون کمیته امنیتی و دفاعی شورای روسیه اظهار داشت که آمریکا در حال تلاش برای حمله به ایران در همه جبهه ها است، از حمایت از معترضان در ایران گرفته تا لغو توافق هسته ای  شود، و بیش از همه واشنگتن در این منطقه نگران اتحاد روسیه، ایران و ترکیه است.

 

کلینتسویچ گفت: نیازی به توضیح اظهارات نیکی هیلی نیست، اما چه کسی به نماینده آمریکا در سازمان ملل اجازه داده تا به نمایندگی از کل جهان حرف بزند و یک کشور را تهدید کند؟

 

وی افزود که آمریکا به دنبال محاصره ایران است چرا که بدون شک ایران به یک بازیگر مهم در خاورمیانه تبدیل شده است. هدف اصلی آمریکا در این منطقه از بین بردن اتحادی است که بین روسیه، ایران و ترکیه ایجاد شده است.

 

این سناتور روس در ادامه گفت: بی ثبات کردن ایران که بیشترین توان نظامی را نیز دارد، سرانجام خاورمیانه را منفجر خواهد کرد. برای خروج ایران از حوزه حقوقی، آمریکا حتی مایل است که کل دنیا را با یک تحریم یک جانبه درخصوص توافق هسته ای متقاعد کند. و اینها نمونه هایی از حمله به ایران در همه جبهه ها است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------