آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

توئیت مداخله‌جویانه دفتر نمایندگی آمریکا در سازمان ملل علیه ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی,آمریکا

دفترنمایندگی آمریکا در سازمان ملل در پیامی با سوءاستفاده از طرح برخی شعارها از سوی معترضان در ایران مدعی شد که تهران سالانه میلیون‌ها دلار برای حزب‌الله هزینه می‌کند.

به گزارش ایسنا، دفتر آمریکا در سازمان ملل با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود مدعی شد که ایران سالانه 200 میلیون دلار برای حزب‌الله هزینه می‌کند.

 

در این پیام همچنین به یکی از شعارهای معترضان در جریان ناآرامی‌های اخیر در چند شهر کشورمان اشاره شده است.

 

همزمان با این اعتراض‌ها مقامات آمریکایی، به ویژه رئیس جمهور این کشور به‌طور مکرر در اظهاراتی مداخله جویانه به حمایت از معترضان و دامن زدن به این ناآرامی‌ها پرداختند و ادعاهایی بی‌اساس علیه کشورمان مطرح کردند.

 

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران با اشاره به رویه نابخردانه، بدور از منطق و خلاف موازین و قوانین بین‌المللی دولت آمریکا برای دخالت در امور داخلی دیگر کشورها، گفت: اقداماتی مانند اظهارات و تحرکات خصمانه دولت واشنگتن علیه ملت رشید ایران که از ماهیت زیاده خواهی و خوی سلطه‌طلبی حاکمان آمریکا ناشی می‌شود، همواره و همیشه برای مردم خردمند ایران شناخته شده و بی‌شک سیاستی شکست خورده است.

 

قاسمی خاطر نشان کرد: این‌گونه اقدامات نمایشی و سیاسی، مؤید ماهیت رژیم مداخله‌گر آمریکاست که در دهه‌های گذشته، ملت بزرگ ایران بارها شاهد آن بوده است. دولت آمریکا از سویی در حرکتی مزورانه و با سردادن شعارهای سراپا دروغ مدعی حمایت از مردم ایران زمین می‌شود و از سویی دیگر با اعمال تحریم‌های ظالمانه، ممنوع ساختن ورود شهروندان ایرانی به آن کشور و دیگر رفتارهای بدخواهانه، ملت متمدن ایران را مورد شماتت قرار  می‌دهد. اما  بار دیگر مقامات آمریکایی باید بیاموزند که ملت همیشه سرفراز ایران این نوع سیاست‌ها و استانداردهای دوگانه و خصمانه علیه کشور خود را از سوی آن کشور به دقت زیر نظر داشته و در صورت لزوم و در زمان مقتضی پاسخ مناسبی به اینگونه بی‌تدبیری‌ها خواهد داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------