آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

تام لانتوس: واشنگتن قصد درگيری نظامی با ايران ندارد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,تام لانتوس

رئيس كميته روابط خارجي مجلس نمايندگان ‌آمريكا گفت واشنگتن قصد درگيري نظامي با ايران را ندارد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، «تام لانتوس» از حزب دموكرات كه به تازگي اين سمت را به عهده گرفته است، امروز در مسكو تصريح كرد: «سياست آمريكا اين است كه با مشكلاتي كه حكومت ايران در برابر ما قرار داده است، به صورتي ديپلماتيك و مسالمت‌آميز برخورد كند.» وي افزود: «آمريكا هيچ قصدي براي درگيري نظامي با ايران ندارد.

 

ما بيشترين احترام را براي مردم ايران قائليم. روشن است كه ما برخي ملاحظات را درباره برخي اظهارات كاملا غيرمسئولانه و بدون توجه برخي مسئولان ايراني داريم.» رئيس كميته روابط خارجي مجلس نمايندگان آمريكا اظهار داشت پيش‌نويس قانوني كه وي هفته گذشته مبني بر ايجاد بانك سوخت هسته‌اي تحت نظارت بين‌المللي به كنگره ارائه داده به كشورهايي مانند ايران اجازه استفاده از انرژي هسته‌اي را بدون هيچ خطري مي‌دهد. وي گفت:‌ «مهم است كه قدرت‌هاي هسته‌اي قابل تكيه و كامل مانند روسيه و آمريكا سوخت هسته‌اي و بازفرآوري مواد هسته‌اي استفاده‌شده را به صورتي كه تحت نظارت بين‌المللي و ايمن باشد، به همه كشورها ارائه دهند و نياز كشورها براي توسعه خودگردان چرخه هسته‌اي را رفع كنند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------