آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

پکن: غرق شدن کشتی سانچی را مورد تحقیق و بررسی قرار می‌ دهیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نفتکش سانچی

معاون رئیس مرکز امداد و نجات دریایی چین اعلام کرد: غرق شدن کشتی سانچی را مورد تحقیق و بررسی قرار می‌ دهیم.

به گزارش مهر به نقل از گلوبال تایمز، «ژی گوانگلو» (Zhi Guanglu) معاون رئیس مرکز امداد و نجات دریایی چین  امروز جمعه با شرکت در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که این کشور حادثه غرق شدن کشتی سانچی و همچنین ادامه عملیات پاکسازی دریای چین شرقی را در تلاش برای کاهش آلودگی نشت نفت از این کشتی پیگیری می‌کند.

 

معاون رئیس مرکز امداد و نجات دریایی چین در این باره اعلام کرد: چین سانحه غرق شدن کشتی سانچی را در قالب کنوانسیون‌ های جهانی مورد بررسی قرار می‌ دهد.

 

وی ادامه داد: دولت چین باز هم اولویت را به اقدامات متعاقب این حادثه خواهد داد. شورای دولتی نیز نشست ویژه‌ای برای بررسی این حادثه و تیمی متشکل از چند واحد را برای نظارت بر این موضوع تشکیل داده است.

 

معاون رئیس مرکز امداد و نجات دریایی چین در ادامه گفت که کارشناسان پیشنهاد داده‌اند که با هدف به حداقل رساندن خسارت ها، کشتی مذکور از آب بیرون آورده شود؛ اما بنابر قانون و کنوانسیون‌های جهانی باید در این زمینه با مالک کشتی مشورت شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------