آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

تکرار اظهارات ضد ایرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این بار در داووس



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در برخی از دیدارهای خود در حاشیه نشست داووس از قبیل دیدار با صدراعظم آلمان، نخست‌وزیران کانادا و بلژیک، باز هم علیه ایران سخن گفت.

به گزارش فارس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست مجمع اقتصاد جهانی در داووس، باز هم اظهارات خود علیه ایران را تکرار کرد.

 

بنیامین نتانیاهو در حاشیه نشست داووس در سوئیس، با روسای جمهور این کشور، جمهوری آذربایجان، صدراعظم آلمان و نخست‌وزیران بلژیک و کانادا دیدارهای دوجانبه‌ای ترتیب داد.

 

به گزارش «تایمز اسرائیل»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره دیدار با صدراعظم آلمان، اظهارنظر کرده و آن را دیداری «مهم» خواند.

 

او گفت: «ما درباره توافق هسته‌ای با ایران صحبت کردیم. من نظرم را گفتم که تنها گزینه در حال حاضر آن است که به جای ایجاد تغییرات ظاهری(در قبال برجام)، اصلاحیه‌هایی واقعی اعمال شود تا مانع هسته‌ای شدن ایران شود. من همچنین قدردانی خودم را از تعهد واقعی صدراعظم(آنکلا مرکل) نسبت به امنیت اسرائیل ابراز کردم».

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد که صدراعظم آلمان، «تعهد خودش را اعلام کرد و گفت که نگرانی‌های ما را درباره توافق هسته‌ای(برجام) درک می‌کند. او ضرورتا (با اسرائیل) درباره آنچه ما در قبال توافق می‌خواهیم اتفاق نظر ندارد اما او این را می‌فهمد که این موضوع نگرانی ما در ارتباط با چیزی است که تهدید موجودیتی‌مان است».

 

«تایمز اسرائیل» مدعی شده که موضوع ایران، در دیگر دیدارهای امروز نتانیاهو با مقامات خارجی حاضر در داووس هم مطرح شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------