آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

نتانیاهو: مهمترین موضوع ممانعت ازدستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تنها مسئله حائز اهمیت برای من، ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی است و حفظ توافق هسته ای و لغو آن اهمیتی برای من ندارد.

به گزارش مهر، نتانیاهو در نشستی به میزبانی فرید زکریا در اجلاس داووس عنوان کرد: برای من مهم نیست که توافق را اصلاح می کنند، آن را لغو می ‌کنند و یا حفظ می ‌کنند، یا هر چیز دیگر. آنچه برای من مهم است، ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی است.

 

وی افزود: اینکه آنها (اروپایی ‌ها) یک توافق بد امضا کرده ‌اند، نباید به این معنی باشد که باید این توافق بد را حفظ کنند. نمونه‌ هایی در تاریخ بوده که کشورها توافق ‌های بسیار بدی امضا کرده ‌اند و پایبندی ‌شان به آن باعث پشیمانی ‌شان شده است.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: ساز و کار بازرسی ‌ها عمیقا مشکل ‌دار است و می ‌بینید که ایران می‌ گوید اجازه نمی ‌دهد از مراکز نظامی‌ اش بازدید شود.

 

نتانیاهو مدعی شد: برجام به ایران این امکان را می ‌دهد که ظرف ۸ تا ۱۰ سال دیگر، بتواند اورانیوم کافی برای ۱۰۰ تا ۲۰۰ بمب اتمی را تولید کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------