آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

کوشنر: در متحد کردن جهان ضد ایران پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم!



اخبار,اخبار سیاست خارجی,جرد کوشنر

مشاور و داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ادعاهایی را درباره ایران مطرح کرد.

به گزارش مهر، «جرد کوشنر» مشاور و داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنانی درباره مناقشه خاورمیانه اعلام کرد: ما معتقدیم که صلح قابل دسترسی است.

 

وی در ادامه سخنان خود در اجلاس سالانه مؤسسه «سابان» (Saban) در واشنگتن  دی سی که به صورت سالانه توسط مؤسسه «بروکینگز» برگزار می شود، مدعی شد: در فرایند متحد کردن جهان برای اعمال فشار به ایران به پیشرفت های قابل توجهی رسیده ایم؛ با این وجود این روند نیازمند طی زمان بیشتری است.

 

مشاور و داماد رئیس جمهور آمریکا افزود: ترامپ هنوز تصمیم نهائی درباره انتقال سفارت به بیت المقدس اتخاذ نکرده است و همچنان در حال بررسی مسایل گسترده و مختلفی در این باره است.

 

«جرد کوشنر» درباره فرایند سازش نیز چنین گفت: ما رایزنی های صریح و بی پرده ای با دو طرف این ماجرا داریم که نتایجی را نیز با خود به همراه داشته است. در این راستا خود شاهد نمونه هائی از اعتماد میان اسرائیلی ها و فلسطینی ها بوده ام؛ البته نه در میان رهبران آن ها. نمونه های زیادی را دیده ام که همکاری دو طرف روابط خوبی را در پی داشت. هر دو طرف به رئیس جمهور ترامپ اعتماد دارند و این موضوع از اهمیت واقری برخوردار است. به دنبال یافتن راه حل هائی هستیم که منشعب از منطقه بوده و تحمیل ایده ای را با خود به همراه نداشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------