آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

بحرین: همه می‌دانند ایران حامی تروریسم است!



اخبار,اخبار سیاست خارجی,بحرین

وزیر اطلاع رسانی بحرین در سخنانی ضمن نادیده گرفتن حمایت های کشورش از تروریسم مدعی شد که ایران حامی تروریسم است!

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، «علی بن محمد الرمیحی» وزیر اطلاع رسانی بحرین در سخنانی بار دیگر علیه قطر مطالبی را مطرح کرد.

 

بر اساس این گزارش، وی دراین خصوص گفت: آنچه که در ارتباط با قطر رخ داده است، منازع نیست بلکه یک موضع سیاسی ثابت است که توسط کشورهای چهارگانه و در راستای مبارزه با تروریسم اتخاذ شده است!

 

وی ادامه داد: ۱۳ شرط کشورهای تحریم کننده برای پایان دادن به بحران قطر همچنان روی میز است و دوحه تا زمان عدم تحقق این شروط باید انتظار ادامه وضعیت کنونی را داشته باشد.

 

این مقام بحرینی همچنین ضمن منفی توصیف کردن نقش شبکه قطری الجزیره در پوشش تحولات جهان عراق گفت: الجزیره خط و خطوط خود را از مقامات دوحه می گیرد و برنامه های آن را اجرا می کند و به تمامی ارزش های عربی توهین می کند.

 

الرمیحی همچنین لب به یاوه گویی علیه ایران گشود و مدعی شد: هرکس که خطر ایران برای امت عربی را دستکم می گیرد، خود را به تجاهل زده است. ایران همواره برای دخالت در امور تمامی کشورهای عربی تلاش کرده است!

 

وی در همین ارتباط مدعی شد: بحرین قلعه ای است که توطئه های زیادی از سوی ایران روانه آن شده است! رسانه های قطری تلاش می کنند ایران را کشوری غیردشمن نشان دهند اما برای همه آشکار شده که ایران حامی تروریسم است!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------