آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

واکنش نیکی هیلی به برنامه سخنرانی وزیر دادگستری ایران در نشست سالانه شورای امنیت



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نیکی هیلی

نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد دعوت از نماینده ایران برای سخنرانی در سازمان ملل، درخواست آمریکا برای اعمال اصلاحات ضروری در این شورا را تقویت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه رژیم صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، نیکی هیلی، نماینده آمریکا نزد سازمان ملل در بیانیه‌ای مدعی شد که «شورای امنیت باید بابت دعوت از یک وزیر ایرانی بدنام در زمینه نقض حقوق بشر برای سخنرانی در نشست سالانه شورا که قرار است این هفته در ژنو برگزار شود، شرمنده باشد.»

 

بر اساس گزارش این رسانه در نشست سالانه شورای امنیت قرار است وزرا و نمایندگان عالی‌رتبه صد کشور جهان حضور پیدا کنند. نیکی هیلی در این بیانیه مدعی شده «حضور وزیر دادگستری ایران در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل مؤید انتقادهای دولت ترامپ از سازمان ملل است و تهدید کرده که کمک‌های ایالات متحده به این سازمان قطع خواهد شد.»

 

نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شده «شورای حقوق بشر سازمان ملل با دعوت از ناقضان حقوق بشر برای سوءاستفاده از این نهاد موجب بی‌اعتباری این شوراست.»

 

هیلی در ادامه مدعی شده «این اتفاق درخواست آمریکا برای اعمال اصلاحات ضروری در این شورا را تقویت می‌کند. بر اساس خواسته آمریکا این نهاد باید به گونه‌ای تغییر کند که ارزش صرف زمان و هزینه از سوی آمریکا را داشته باشد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------