آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

ترامپ در دیدار با محمد بن سلمان: خواهید دید چه تصمیمی در مورد برجام می‌گیرم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ترامپ و محمد بن سلمان

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به یک ماه زمان باقی مانده تا اعلام تصمیم خود در مورد خروج آمریکا از برجام یا ماندن در آن گفت: خواهید دید چه تصمیم می گیرم.

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، دونالد ترامپ روز سه شنبه در دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در واشنگتن گفت: فکر می کنم حدود یک ماه تا ضرب الاجل برجام فرصت باقی مانده است و شما خواهید دید چه تصمیم در این بار می گیرم.

 

وی در ادامه ی ادعاهای بی اساس خود گفت: ایران با آن قسمت از دنیا و خود دنیا رفتار مناسبی نداشته است. اتفاق های بد زیادی در ایران روی داده است. توافق یک ماه دیگر مطرح می شود و می بینید چه روی می دهد.

 

محمد بن سلمان نیز در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا فکر می کنید ترامپ از برجام خارج شود گفت: ما در این باره گفت‌و‌گو خواهیم کرد.

 

به گزارش ایسنا، پیش تر باب کورکر،رییس کمیته ی روابط خارجی سنا نیز اعلام کرد که به احتمال زیاد ترامپ در ماه می آمریکا را از برجام خارج خواهد کرد.

 

این در حالی است که مقامات کشورمان همواره هشدار داده‌اند که در صورت خروج آمریکا از برجام اقدامات لازم را انجام می‌دهند و برای هر سناریویی آماده هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------