آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

ادعای وزیر خارجه بحرین درباره یک بانک ایرانی



اخبار,اخبار سیاست خارجی,وزیر امور خارجه بحرین

وزیر امور خارجه بحرین در ادعایی بی‌اساس یک بانک ایرانی را متهم به حمایت مالی از تروریسم در چند کشور عربی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین که به امارات متحده عربی سفر کرده است، در ادامه ادعاهای خود گفت که این بانک از نهادها و سازمان‌هایی حمایت مالی کرده است که در فعالیت‌های تروریستی دست دارند و دولت بحرین به زودی تمامی اطلاعات در این زمینه را فاش خواهد کرد.

 

****

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران هموارد حمایت موثر خود از مبارزه علیه تروریسم به خصوص در منطقه را به اثبات رسانده و  وزیر خارجه کشورمان در این زمینه با انتقاد از برخی حمایت‌ها از داعش و سایر گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه و یمن ضمن ضعیف و غیر قابل قبول خواندن عملکرد ائتلاف تحت رهبری آمریکا در مبارزه علیه داعش تصریح کرده است: مبارزه با گروههای تروریستی و تکفیری در منطقه بسیار مهم است و جامعه بین المللی باید مانع از تداوم حمایت های مستقیم و غیر مستقیم از این گروهها شود.

 

ایران نقش سازمان ملل متحد را در مبارزه با تروریست مورد تاکید قرار داده است. جمهوری اسلامی ایران بر وحدت و حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی کشورهای همسایه خود تاکید و اصرار دارد هر راهکاری باید تقویت کننده وحدت، امنیت و ثبات و منطقه باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------