آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

استقبال وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از موضع تند ترامپ در قبال ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی,یسرائیل کاتص

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با استقبال از موضع تند رییس‌جمهور آمریکا در قبال ایران، گفت که توافق هسته‌ای یا باید به طور اساسی اصلاح و یا لغو شود.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یسرائیل کاتص وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گفت که از موضع تند دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در قبال ایران در جریان دیدار با امانوئل مکرون رییس‌جمهور فرانسه خرسند شده است.

 

وی در ادامه با ادعای این‌که «ایران تنها به دلیل تحریم‌های اقتصادی امتیازاتی را در برجام داده است»، گفت: اما غرب با حفظ نکردن فشار بر ایران و توافق زود هنگام با این کشور مرتکب اشتباه شد.

 

این وزیر صهیونیستی همچنین گفت که مکرون و همکاران اروپایی‌اش باید بفهمند که اگر امروز بر ایران فشار بیاورند، می‌توانند از خشونت و احتمالا جنگ فردا جلوگیری کنند.

 

کاتص در ادامه رویکرد مخالفت‌آمیز رژیم صهیونیستی با توافق هسته‌ای، گفت که این توافق یا باید به طور اساسی اصلاح و یا لغو شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------