آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب…

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: گفت‌وگو با اروپایی‌ها درباره برجام ادامه دارد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,هیثر ناوئرت

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه گزارش‌ها درباره آزادی اتباع آمریکایی از کره شمالی را رد کرد.

به گزارش فارس، «هیثر ناوئرت»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روز پنجشنبه از محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن روزنامه‌نگاران در غزه خودداری کرد. 

 

وی بعد از محکوم کردن کشتار روزنامه‌نگاران در چندین کشور در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا حاضر است کشته شدن روزنامه‌نگاران در غزه به دست نیروهای ارتش اسرائیل را محکوم کند به «حق اسرائیل برای دفاع از خودش» اشاره کرد.

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این کنفرانس خبری گزارش‌ها درباره اقدام کره شمالی برای آزادسازی چند شهروند آمریکایی در این کشور را هم رد کرد.

 

ناوئرت گفت واشنگتن امیدوار است که کره شمالی سه تبعه آمریکا را آزاد کند، اما قادر به تأیید برخی گزارش‌ها در این باره نیست.

 

وی به سوالی درباره اینکه آیا گفت‌وگوهای میان آمریکا و طرف‌های اروپایی درباره برجام هنوز ادامه دارند پاسخ مثبت داد و گفت که برخی از نگرانی‌های طرف آمریکایی در این گفت‌وگوها برطرف شده است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------