آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

کمدی های ادامه دار نتانیاهو اینبار در مونیخ اجرا شد



اخبار,اخبارسیاست خارجی, نتانیاهو

«نتانیاهو» که پیش از این با نمایش یک نقاشی بچه گانه در مجمع عمومی سازمان ملل خود را مضحکه جهانیان کرده بود، اینبار در کنفرانس امنیتی مونیخ تکه ای آهن پاره را به نمایش گذاشت.

به گزارش مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل،  با نمایش تکه ای آهن پاره در کنفرانس مونیخ گفت: این قطعه ای از پهپاد ایرانی است؛ آقای ظریف این را می شناسی؟ مال شماست!

نتانیاهو سخنرانی خود را با مقایسه توافق هسته ای وین (برجام) با توافق مونیخ پیش از جنگ جهانی آغاز کرد و بعد به نزدیکی رژیم صهیونیستی با اعراب اشاره کرد و گفت: اقدامات ایران در منطقه یک پیامد مثبت هم داشته و موجب نزدیکی بی سابقه عربها با اسرائیل شده است. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: اسرائیل از ایجاد پایگاههای ایران در سوریه جلوگیری خواهد کرد. ما بدون تردید از خود دفاع خواهیم کرد نه تنها علیه دست نشاندگان ایران بلکه خود ایران اقدام خواهیم کرد!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس همیشگی علیه ایران، گفت حکومت ایران می‌خواهد امپراطوری از تهران تا طرطوس ایجاد کرده و دریای خزر را به مدیترانه وصل کند.

نتانیاهو طی سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ با اشاره به توافق هسته‌ای ایران، مدعی شد، توافقی که قرار بود باعث صلح و امنیت جهانی شود، رژیم ایران را جسورتر کرده و شمارش معکوس برای زرادخانه هسته‌ای ایران را آغاز کرده است.

وی در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به حادثه مونیخ در المپیک سال ۱۹۷۲ که طی آن ۱۱ ورزشکار اسرائیلی در فرودگاه مونیخ کشته شدند و همچنین هلوکاست، گفت: «ایران (اما) آلمان نازی نیست، تفاوت‌های زیادی دارند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه آزادی دینی یهودیان در ایران نقض می‌شود، افزود: ایران بارها تمایلش برای نابودی اسرائیل را اعلام کرده است...ایران می‌خواهد بر منطقه مسلط شود...ایران می‌خواهد دنیا را تحت کنترل خود بگیرد. اگر ایران به سلاح هسته‌ای تجهیز شود، بسیار خطرناک‌تر چیزی که هم‌اکنون است، خواهد بود...توافق هسته‌ای ایران را میانه‌رو نکرده بلکه ببر خطرناک ایرانی را در منطقه و جهان رها کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------